Passa al contingut principal

Retalls de diari...

 


Avui 23/4/21 és Sant Jordi. A l’institut venien roses i regalaven llibres per si algú se'ls volia quedar. Les primeres 2 hores hem fet plàstica per fer un drac amb fang. A l’hora del pati les meves amigues i jo hem anat a fer voltes pel pati i tothom tenia roses a les mans. 

I quan s’han acabat les  classes he marxat amb bus cap a casa i he dinat. 

A les quatre aproximadament  he marxat amb uns amics al poble del costat a jugar un partit de futbol. M'ho he passat molt bé però com era divendres he acabat una mica cansada. 



24/4/21: Feia molt de temps que no anava a dinar fora, per tant, he anat a dinar a un restaurant de Figueres amb la meva mare. Més tard quan hem acabat de dinar  he convençut la meva mare per què em portés a la perruqueria (el perruquer s’ha passat tallant)  i aleshores he anat al Espai Jove de Garrigàs de 5:00 a 7:00, on hem fet jocs. 

[...]


                                        27/4/2021

Avui m’he aixecat molt aviat, ha estat un dia important, perquè a l’institut hem començat el crèdit de síntesi, cosa que jo mai he fet i tampoc sabia de què anava, estava nerviosa i tenia molta pressió, volia que em sortís com jo esperava, només que aquest dura 3 dies i aleshores avui només ha estat una entrada al treball. Estic molt cansada, he tingut entrenament després de l’institut i m’he atabalat una miqueta. Fins demà, estimat diari.


                                        28/4/2021

Segon dia del crèdit de síntesi. Avui he anat carregada a l’institut, perquè tocava gravar el curtmetratge, i així ha estat, crec que ha estat dels millors moments que he pogut passar fent aquest treball, amb els vídeos que no han sortit bé hem rigut molt i molt. Quan surti de l’institut, dinaré i em posaré a estudiar, que dijous que ve tinc examen d’Àsia física. Després d’estudiar aniré a entrenament per desconnectar i passar-ho genial. Demà seguiré escrivint.

[...]

 

Dijous, 22 d’abril de 2021 

Estimat diari,

Avui hem corregit les activitats de deures de castellà. Estava molt cansada, però tenia tots els exercicis bé. Després del pati, ens tocava català però l’Àngels no hi era i ha vingut una persona de guàrdia. Hem fet activitats de competències bàsiques, m’ho he passat molt bé perquè m’he canviat de lloc i he pogut passar l’hora al costat de les meves amigues.  La guitarra de tecno està quedant molt bé i només em falta posar-hi les cordes. A la tarda a ballet m’ho he passat molt bé, però l’hora de puntes no ha estat així, ja que mentre feia curie la pell del dit petit anava fregant amb les puntes i al final se m’ha obert. Cada pas que feia semblava que em clavés una agulla! Fins que en acabar m’ho he pogut treure i em sortia sang i tot! Li he ensenyat a la professora, m’ho ha desinfectat i hauré d’anar descalça o amb xancletes. 


Divendres, 23 d’abril de 2021 

Estimat diari,

Avui ha primera hora he treballat amb fang! Mai ho hagués pensat! He fet un drac, ha estat molt divertit però jo no serveixo per l’art… Tot seguit m’han cridat per saber els guanyadors dels jocs florals i… he estat guanyadora!!! Quan han recitat el meu poema m’he quedat de pedra, no parava de contemplar els meus éssers estimats sorpresa i somrient d’orella a orella. Al final del dia, he anat a casa de la Carla. Mentre la meva mare feia tractament, jo l’esperava amb en Muxi, el gat de la Carla. M’ho he passat molt bé i he jugat molt amb ell. Ha estat un dia rodó. 

[...] 

 

Dilluns 26 d’abril de 2021


Estimat diari,

Avui m’he aixecat a les 6:45, m’he vestit i he pujat al cotxe per anar a casa dels avis com cada dia. He esmorzat i uns minuts després el meu amic Héctor m’ha vingut a buscar per anar a la parada del bus.

A les 07:40 he pujat al bus per anar a l’institut. Avui hem fet classe normal.

A l’hora del pati ha passat una cosa, el meu amic Eloi ens ha vingut a dir que el nostre bus estava confinat. Quin desastre!! En aquell moment estava trist i sentia ràbia, però després amb l’Adrià hem estat pensant si realment era veritat o s’havia equivocat. Hem tornat a classe.

Un cop acabades les classes hem tornat a casa amb el bus, jo he anat a casa dels avis, allà hi he dinat amb en Xavi i la mama. He estat confós tot el dinar, per tot allò del bus, però estava més tranquil perquè la monitora ens ha dit que ella no en sabia res.

A la tarda he anat a dibuix, com cada dilluns, m’hi ha portat la mama. En Roc també ha vingut i ens ho hem passat molt bé, hem anat a dibuixar a la terrassa. M’ha vingut a buscar el papa i hem anat cap a casa.

Després de dutxar-me, hem sopat i cap a dalt a dormir i avui no he hagut de preparar la bossa per demà!!! 

Bona nit.

[...] 

Dilluns 26:

Avui al matí m'he aixecat una mica trista perquè és dilluns i no m'agraden els dilluns. Després he anat l'institut i ha sigut un dia bastant normal, a l'hora del pati m'ho he passat molt bé amb la Marta, l'Andrea i la Martina. Quan he tornat a casa he quedat amb la Lívia i la Gabriela que són dues amigues meves que viuen al meu poble, hem anat a fer una volta i hem estat parlant. Per últim he tornat casa i estava molt contenta perquè han fet pasta per sopar.


Dimarts 27:

 Avui m'he aixecat molt més contenta que ahir perquè avui començàvem el crèdit de síntesi a l'institut, m'han agradat molt tots els tallers, però també és veritat que m'he atabalatt bastant fent el guió literari perquè l'Oscar i la Talita no feien gaire cas. En tornar a casa he dinat i he anat al Dance Me, què és la meva acadèmia de ball, m'encanta anar-hi perquè em desafogo i m'ho passo molt bé.

[...] 


 

2 - 11 - 2018


Estimat diari, el nom típic d’un diari. Això no pot ser, tu ets especial i diferent. Hauré de buscar-te un nom original especialment per a tu:

MIMMY                                          

LETA                                             

MIMA                                                

LOÏLA                                              

Mmm… Ja ho tinc! Per tant, torno a començar.

Estimada Loïla,


Avui al matí he anat a comprar al súper un bric de llet, una taula de xocolata i una barra de pa. La llet m’ha costat 0’67€, la xocolata 1€ i la barra de pa 0’76€. És molt barat, veritat? Ha pagat amb un bitllet de 5€ i la dependenta m’ha tornat 2’57€. 


A la tarda, m’he banyat amb els meus germans a la piscina. Em relaxa molt la piscina. Hem fet curses, ens hem tirat en forma de bomba i ens hem estirat al matalàs inflable com si estiguéssim al llit. 


Quin dia més divertit!

Sònia


3 - 11 - 2018

 

Estimada Loïla, 


Avui al matí he anat amb el meu papa a la bolera. Per jugar-hi, ens hem hagut de posar unes sabates especials com quan vas a patinar sobre gel. Les boles pesaven molt, com uns 8 kg, però com que sóc molt forta les he pogut agafar. Anàvem tirant equitativament. No m’ho he pogut creure quan he tirat una bola i ha fet caure totes les bitlles! Estic eufòrica perquè he guanyat la partida!

[...] 

 

 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Llegim Duna, de Muriel Villanueva

Aquests vídeos han estat enregistrats sense cap preparació prèvia -la profe ens ha enxampat en fred-, però ja veureu de què som capaços quan ens ho proposem...  CONTINUARÀ... Llegim Duna a 1r C     Comentant la lectura Duna, de Muriel Villanueva, a l'aula de 1r A  

Qui som?

Aquest curs tan estrany on tot és diferent l'alumnat de primer ha començat la seva aventura a l'institut. Tots plegats hem hagut de deixar enrere pors i dubtes i posar-nos a remar per poder navegar cap al nostre rumb. Les travesses mai no són fàcils, però hem de saber superar els reptes i gaudir de cada etapa i de cada oportunitat.   Aquest bloc neix a finals del primer trimestre de curs amb la voluntat de recollir algunes de les moltes activitats dels alumnes de 1r a l'assignatura de Llengua Catalana i Literatura. Òbviament, no hi podrà cabre tot, però sí que en farem un tastet variat i anirem engruixint les pàgines a mesura que passin els mesos. Mentrestant, esperem que tots els nois i noies vagin incorporant aquestes tasques als blocs personals que hem anat creant a mode de portafoli digital. De ben segur que quan acabin l'ESO tindran en aquestes eines un bon record del seu pas pel centre i dels aprenentatges que hi han fet i compartit.  Els "Navegants de